Home » , » D' Apple Fiber D' Masha

D' Apple Fiber D' Masha


RM69.90/15 sachets
 


D'Apple Fiber (Collagen + Stemcell) perut kempis tidak menggelebeh dengan formula unik semulajadi D'Apple Fiber kaya dengan serat.


Disyorkan kepada sesiapa yang menghadapi masalah perut buncit, sembelit, terlebih berat badan dan nafas berbau. Pengambilan yang teratur, satu paket selepas makan malam akan melalui pembuangan yang lawas tanpa cirit-birit.


Produk kami hasil penyelidikan yang terbukti dapat membantu mengatasi masalah perut buncit dan sembelit tidak kira lelaki mahupun wanita.

Kesan Pengambilan Selepas 1-5 Hari :-

- Pembuangan najis menjadi banyak (mungkin berbau busuk & warna hitam)
- Pembuangan lebih dari 1x (2-3x sehari)
- Kerap Kentut
- Masalah sembelit bertambah baik
Kesan Pengambilan Selepas 15 Hari :-

- Toksik semakin berkurangan
- Lemak yang tidak diperlukan semakin ter
buang
- Badan semakin langsing .. perut semakin kempis

Khasiat D Apple Fiber


-Mengandungi organik epal fiber & kolagen yang tinggi yang boleh membantu masalah perut buncit, sembelit & obesiti.
-Serat ini membantu mengurangkan lemak berlebihan.
-Mengurangkan kadar kolestrol.
-Meningkatkan metabolisme lemak.
-Membuang toksin daripada kolon & mengawal fungsi usus serta mengelakkan daripada sembelit.
-Menyerap lemak berlebihan dalam badan.


Peranan Kolagen Dalam D Apple Fiber

-Kolagen boleh mempertahankan kulit yang lembap, halus & sihat.
-Mengelakkan kulit berkedut, menjaga kehalusan & keanjalan kulit.
-Kolagen dapat memperbaiki sendi, tulang & kulit menjadi licin & berseri.


Peranan Apple Stem Cell Dalam D Apple Fiber

-Meningkatkan pertumbuhan sel-sel induk manusia.
-Melindungi sel daripada tekanan dan mengurangkan kulit berkedut.
-Cecair dalaman pada Stem Cell apel mengandungi komponen yang membantu melindungi & memelihara stem cell manusia bagi menjadikan kulit lebih licin, lebih lembap, mengurangkan garisan-garisan kedutan dan melambatkan penuaan



TESTIMONI ..

Artis - Adilla

Sebagai seorang artis, dengan usia saya yang masih muda (25 tahun) saya perlu menjaga penampilan selain muka, ianya adalah tubuh badan. Perut adalah yang paling utama yang saya berikan perhatian. BUNCIT.


Itulah yang paling saya bimbang.Untuk menjaga dan mengekalkan perut saya daripada masalah buncit, saya perlu jaga dan beri perhatian daripada sekarang. Pengambilan satu sachet selepas makan malam pasti saya akan melalui pembuangan dikeesokkan harinya (lemak, minyak dan kolestrol yang tidak diperlukan terbuang). Manakala kolagen yang terkandung didalamnya membuatkan kulit di bahagian perut atau seluruh badan halus dan anjal. Dengan kandungan kolagen ini juga, ia memberikan tenaga kepada saya sepanjang hari.


Perut kempis... badan langsing... dan kulit saya pun bertambah cantik bersama Fiber Kolagen dan Apple Stem Cell. Mulakan penjagaan dari sekarang sebelum lemak terkumpul yang mengakibatkan BUNCIT


SITI




Selepas kelahiran kedua,saya mengalami masalah perut buncit, Ianya membuatkan saya tidak selesa. Kini setelah pengambilan D'Apple Fiber pembuangan saya semakin lancar yang mana lemak yang lama dan baru diserap oleh D'Apple Fiber. Pembuangan lemak minyak dan kolestrol dibuang sewaktu pembuangan air besar yang lawas. Saya membuang lebih pada sekali.Kini perut saya semakin kempis dan ramping. Saya boleh mengayakan pelbagai fesyen baju yang berfesyen.








LAN

Saya berpuas hati selepas menggunakan Dia.. D'Masha D'Apple Fiber. Kini, berat badan saya turun seperti yang saya mahukan. Terima kasih D'Masha









CARA PENGGUNAAN : Bancuh 1 peket D'Apple Fiber dengan air biasa, kacau/shake minum segera, diambil 1 peket selepas sarapan + 1 peket selepas makan malam utk kesan MAKSIMUM.

Written by : Ainie Beauty Centre Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda