Home » » Renew Collagen 20 Plus Dan Keberkesanannya

Renew Collagen 20 Plus Dan Keberkesanannya


Harga Pasaran RM 49.00



ALAMILAH KEHEBATAN COLLAGEN SIRIP IKAN DARI JEPUN RENEW 20 PLUS.
KEDUTAN , JERAGAT DAN INGINKAN MENJADI AWET MUDA TIADA
MASAALAH LAGI !!!

Rasailah Dan Bandingkan Keberkesanannya Hari Ini.!

Seperti yang kita sedia maklum , kecantikan yang sebenar dan hakiki lahir daripada dalam diri setiap individu itu sendiri. Selain daripada masalah kulit kusam , masalah kedutan , kulit kering dan garis halus di wajah serta jeragat adalah perkara paling dibimbangi oleh setiap wanita terutama apabila usia mereka semakin meningkat. Hal ini mempunyai kaitan rapat dengan proses penuaan yang di alami oleh setiap manusia . Apabila usia kita semakin meningkat , kulit kita akan menjadi tebal , kedut kering serta kurang anjal . Terjadinya demikian kerana sejumlah besar kolagen dalam badan kita telah hilang .

Pada usia mencecah 35 tahun ke atas , sel-sel kulit akan terbahagi lebih perlahan dan ini akan melambatkan proses membaiki dan memperbaharui struktur kulit seperti biasa .

Oleh yang demikian , dengan pengambilan dan amalan Renew Collagen 20 Plus dapat membantu wanita yang menghadapi masalah seperti di atas dengan lebih mudah.

Sebenarnya , kita mula kehilangan kolagen sejak usia remaja lagi namun tidak begitu ketara kesannya kaerana pada usia tersebut kandungan kolagen dalam badan kita masih lagi tinggi .
Kolagen sebenarnya adalah mulikul penting untuk membantu kulit agar kelihatan muda dan sihat.
Lebih- lebih lagi ia adalah penting dalam menghubungkan tisu-tisu yang menyokong struktur muka dan keseluruhan tubuh kita .

Kolagen menjadikan kulit kita bertambah halus , anjal , gebu , licin dan cantik berseri . 
Renew Collagen 20 Plus mempunyai kandungan kolagen yang tinggi , ia di perbuat dari bahan-bahan terpilih dan halal yang juga kaya dengan sifat kolagennya seperti : Sirip ikan , L-Glutathione dan juga ektrak soya adalah antara bahan terpenting dalam membantu mengekalkan kolagen dalam badan kita . Ia dapat membantu menjadikan kulit kita lebih muda , halus , lembat gebu dan cerah serta mengurangkan jeragat dari dalam .

Di samping itu , Renew Collagen 20 Plus juga mengandungi ektrak tambahan lain seperti Lobata yang dapat membantu untuk menaikkan dan menganjalkan punggung dan juga payu dara serta menegangkan struktur kulit .

Ektrak Aloe Vera juga dapat membantu menguatkan rambut , mengelakkan kuku pecah , serta boleh merawat masalah tumit kaki pecah dan merekah .

Ektrak Serapat pula dapat menguatkan organ dalaman dan rahim wanita .

Oleh itu , secara amnya, Renew Collagen 20 Plus ini mampu membantu melambatkan proses penuaan dan melambatkan proses yang paling di takuti kaum hawa iaitu monopouse . 

Dengan menggunakan Renew Collagen 5000mg 20 Plus anda akan kelihatan muda dan jelita. Dengan pengambilan secara berterusan segala masalah yang berkaitran dengan penuaan tidak perlu di bimbangi lagi kerana ianya membantu meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.




Pengakuan Testimoni :


Masita bte Yusof  (52 thn)
012-769 5394
Batu pahat, johor

“Saya mengalami masalah jeragat, kulit kering, tidak sekata dan liang2 roma yang terbuka. Setelah sebulan mengamalkan collagen RENEW 20PLUS wajah saya tidak kering, kelihatan cerah  dan tona kulit lebih kelihatan sekata. Yang paling mengembirakan saya jeragat di wajah semakin pudar dan badan saya lebih cergas dan tidak mudah letih. Suami saya mula menyedari dan juga memuji saya semakin cantik dan ceria. Saya akan meneruskan  pengambilan RENEW  20  PLUS bukan hanya untuk kecantikkan luaran, malahan ianya juga  berkesan untuk kesihatan dalaman saya. Terima kasih RENEW 20 PLUS”


Sadiah bte Ahmad
017-707 2551
Sri medan, Bt Pahat 

"Saya telah mencuba pelbagai produk berasaskn collagen, namun tidak satu pun mnunjukkan kesan yang memuaskan, sehingga saya bertemu produk RENEW 20PLUS. Perbezaan yang jelas kelihatan pada kulit lebih cerah, kedutan dimuka berkurangan, juga masalah keputihan tiada."


Selamah bte Yamin (48 thn)
019-757 4587

"Selepas melahirkan anak pertama secara normal, sehingga bayi saya berusia 6 bulan, saya tidak pernah berurut. Disebabkan itu, saya sering berasa kepenatan dan lemah. Saya kemudiannya telah mengambil Renew 20 plus rasa letih dan lenguh sudah tiada, malah saya semakin cergas serta wajah saya kembali gebu. Suami saya juga gembira dengan perubahan ini. Saya bersyukur dan amat berterima kasih kerana produk Renew 20 plus berjaya mengeluarkan produk bermutu lagi berkualiti kerana ia membantu mengembalikan kesihatan waktu muda saya dan pastinya memberikan keyakinan untuk saya terus mengamalkannya."


Nora (29 thn)
012-7251757

“ Salam, setelah menggunakan Renew 20 plus ini selama 3 bulan, saya perasaan payudara saya mula menegang dan membesar. Memang saya amat berpuashati. Terima kasih pada Renew 20 plus kerana memperkenalkan produk ini. Selain itu rambut rasa lebih halus begitu juga pada kuku semakin berseri. Terima kasih kerana memberi harapan untuk kekal lebih cantik. Suami saya mula perasan tentang perubahan ini, insyaallah saya akan terus menggunakan produk Renew 20 plus.”



Radin Norfaridah Radin Kamar (31 thn)
012-751 7819

"Saya teruja untuk mencuba renew 20plus kerana ia mengandungi segala yang diperlukan oleh setiap wanita. Kulit bertambah halus, lembap dan pori-pori semakin mengecil..Ramai yang menegur perubahan saya. Selepas mengambil renew 20plus suami saya sering memuji saya dan bertanya apa yang sayang makan ...dalaman terasa lain sangat...barulah saya yakin bahawa renew 20plus bukan hanya untuk luaran tapi dalam juga, minggu pertama pengambilan renew 20plus saya dapati tumit kaki saya yang pecah semakin pulih. Malahan kulit saya semakin cerah dan garis-garis halus di bawah mata berkurangan"









Written by : Ainie Beauty Centre Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda