Home » » Rahsia Renew Collagen 20 Plus 5000mg

Rahsia Renew Collagen 20 Plus 5000mg

Kembali Awet Muda , Kulit Gebu Dan Putih Berseri . 
Adalah sebahagian rahsia L GLUTATHIONE enzim anti penuaan yang terdapat dalam penghasilan Renew Collagen 20 Plus .


L GLUTATHIONE adalah asid amino yang di temui dalam setiap sel daripada organik alga hidup . Ini di anggap sebagai antioksiden utama dan di ketahui manusia kerana melindungi tubuh dari penuaan dan lain-lain keadaan berkaitan faktor kesihatan .


Seperti yang kita ketahui tahap L GLUTATHIONE kita akan berkurangan kerana faktor pencemaran udara , stres , ubat - ubatan , merokok dan faktor makanan yang mencemarkan sistem amunisasi tubuh manusia .


L GLUTATHIONE bekerja dari dalam untuk memperbaki dan memelihara sel-sel kulit dan menjadikan kulit halus mulus dan berseri . Membuat pori-pori lebih halus . Menigkatkan kulit hyperpigmentations , mengawal jerawat serta mencegah jeragat dan menentang proses penuaan .


L GLUTATHIONE bertindak jauh kedalam sel pembuluh darah , otak , jantung , sel-sel kekebalan tubuh , ginjal , kanta mata , hati , paru paru dan sel kulit .


L GLUTATHINE adalah suplemen yang sangat bermanfaat pada sel tubuh manusia . ia dapat mengawal tahap penuaan dengan berkesan dan mempromosikan hidup lebih lama . L GLUTATHIONE adalah jawapan yang terbaik untuk suplemen anti penuaan dan kedutan awal pada kulit .


L GLUTAHIONE dapat meningakatkan sistem kekebalan tubuh dan yang terlibat sintesis serta pembiakan DNA .


Kajian membuktikan L GLUTATHIONE dapat mengurangkan pigmentations , kehitaman pada parut jerawat , bintik-bintik hitam , kehitaman bawah ketiak dan garis-garis penuaan bawah mata serta tanda-tanda kedutan akibat proses penuaan .


KESIMPULAN : adakah L GLUTATHIONE hanya untuk mereka yang ingin mencantik dan mencerahkan kulit sahaja ? . Tidak ... jika anda ingin mempromosikan kecantikan kulit dan kesihatan yang lebih baik . Ianya membantu mencegah penyakit utama khususnya kenser , mengawal kulit yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat agar ianya kembali halus , gebu , licin dan cerah berseri .


FAKTA : L GLUTATHIONE merupakan suplemen makanan ianya bukan ubatan . Telah di daftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia KMM sebagai makanan tambahan.


L GLUTATHIONE yang di adun bersama kolagen akan bertindak lebih efeksyen untuk membantu kulit agar kelihatan muda dan sihat . Ia juga penting untuk menghubungkan tisu tisu kulit pada wajah serta keseluruhan tubuh manusia .

Kolagen menjadikan kulit kita bertambah halus mulus , anjal , gebu , licin dan cantik berseri .


Renew Collagen 20 Plus mengandungi sumber kolagen yang tinggi diperbuat daripada bahan bahan yang terpilih dan halal yang kaya dengan sifat kolagennya seperti sirip ikan yu , l glutathione dan juga ekstrek soya . Bahan - bahan tersebut amat penting dalam mengekalkan kadar kolagen dalam tubuh badan manusia .




                                         KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT TAMBAHAN







Written by : Ainie Beauty Centre Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda