Home » » Night Envy Make Up Set

Night Envy Make Up Set

Harga Pasara RM89.00


Night Envy Make Up Palette dari Sendayu Tinggi adalah set solekan edisi terhad kompak dua tingkat dengan himpunan pembayang mata ‘Night’ menjadikan solekan mata kelihatan klasik, bersinar dan menawan di malam hari. Ia mengandungi 3 bahagian iaitu Pembayang Mata(Eyeshadow), Pemerah pipi & Bedak ‘Shading’(Blusher & Shading Powder) dan Bedak Padat (Face Powder SPF 15). Pelbagai warna menarik untuk menyerlah kecantikan sedia ada.

Kandungan :

PEMBAYANG MATA(EYESHADOW)

Warna-warna hebat dan mewah sebagai solekan mata. Teksturnya yang tahan lama, rumusannya yang lembut, mudah disapu dan tidak mudah luntur.
Mempunyai 15 warna.

PEMERAH PIPI & BEDAK ‘SHADING’(BLUSHER & SHADING POWDER)

Hadir dengan warna yang menawan dan semulajadi bagi menyempurnakan solekan wajah. Baurkan pada pipi, pemerah pipi untuk kesan segar dan shading powder untuk solekan lebih menyerlah.
Mempunyai 4 warna.

BEDAK PADAT (FACE POWDER SPF 15)

Bedak padat dengan kemasan licin yang menjadikan kulit menyerlah lebih gebu dan segar. Solekan tahan lama tanpa kilatan.
Mempunyai 3 warna.

Cara Penggunaan :
  1. Sapukan eyeshadow base terlebih dahulu pada kelopak mata untuk mendapatkan hasil pembayang mata yang tahan lama.
  2. Adunan pembayang mata (mengikut kesesuaian) pada seluruh kelopak mata dan sedikit di luar kelopak mata dan sedikit highlight berwarna putih di tulang kering. Sapukan juga pada bahagian bawah mata.
  3. Layang kemasan bronzer pada bawah mata untuk tampil berseri. Sapukan juga pada bahagian bawah dagu dan kedua-dua belah pipi.


Tips: Selain menggunakan berus khusus untuk menyapu pembayang mata dan pemerah pipi, gunakan jari untuk sapuan yang maksima pada kulit. Ia memudahkan tebaran warna menjadi lebih sekata. Hasilnya, solekan mata lebih hebat dan dramatik.











Written by : Ainie Beauty Centre Terima Kasih Di Atas Kunjungan Anda